Put Option Double Knock Out

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מהי אופציית KNOCK OUT? אופציה אשר מתבטלת בעת נגיעת שער החליפין בשער החסם. כלומר, במצב בו שער נכס הבסיס (מחיר השוק) נסחר בשער החסם שהוגדר מראש האופציה מתבטלת אוטומטית ופוקעת מידית ללא ערך.
אז מהי בעצם אופציית DOUBLE KNOCK OUT? זוהי אופציה שתחדל מלהתקיים אם שער החליפין יגיע לאחת משתי נקודות (אחת מעל ה- Strike ואחת מתחת ל- Strike במהלך חיי האופציה(.

לדוגמא: לקוח רוכש אופציית PUT במחיר מימוש 3.50 אשר תחדל להתקיים אם במהלך חיי האופציה השער יהיה נמוך מ 3.35 או גבוה מ-3.65.

put option double knock out

פער במחירים- כידוע, מרכיב הסיכון מוזיל משמעותית את האופציה ולכן ניתן להגן על שערים קרובים יותר לשערי שוק. להלן דוגמאות להשוואה בין אופציית VANILLA (אופציה "רגילה") לאופציית DOUBLE KNOCK OUT (תמחור בשער ספוט 3.60 לתקופה של שלושה חודשים).

פרמיות

יתרונות וחסרונות

למי זה יכול להתאים?
כאמור, בגלל הסיכון בטריגר, שעשוי לבטל את העסקה, לא נוכל להתייחס לעסקה זו כעסקת הגנה שעומדת בפני עצמה. אך אם נעשה בה שימוש חכם ונכון זה יכול לגוון ולשפר משמעותית את תיק ההגנות.
בגלל העלות הזולה של האופציה, היא יכולה לשמש ל"שיפור" הגנה קיימת לעסקאות שנפתחו ברמות שערים נמוכות יותר או ליצירת עסקת הגנה חדשה בה סכום ההגנה כפול מסכום ההתחייבות.
בנוסף, במידה והאלטרנטיבה היא להמתין ולא לגדר כלל, הסיכון היחיד באופציה היא עלות הפרמיה ששולמה בגינה..

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

אפסייד פיננסי

חברת אפסייד פיננסי הראל בע"מ הינה חברה העוסקת במתן ליווי כלכלי-פיננסי וניהול סיכונים פיננסים. החברה מתמחה בניהול סיכו​​​​נים פיננסים בהתאם לצורכי הלקוח: חשיפות מט"ח, סחורות, ריביות ואינפלציה.​​​​​​​​​​​​​​​​​ החברה מחזיקה ברשיון לשיווק השקעות של הרשות לני"ע.

סקירות אחרונות

השאירו תגובה

דילוג לתוכן